13 Haziran 2013 Perşembe

07 Mayıs 2013 tarihinde yayınladığım yazımda özellikle havuz çevresinde bulunan çocuklarımıza karşı daha özenli olmamız gerektiğinden bahsetmiştim hatırlarsanız. Maalesef bugün gene acı bir haberle karşılaştım. http://gundem.milliyet.com.tr/5-yildizli-otelde-sok-olum/gundem/detay/1722495/default.htm

Ailesiyle Antalya'da tatile gelen 4 yaşındaki Kazakistan uyruklu Dimmuhhammet Baktıyarov yetişkinlerin kullandığı yüzme havuzuna düşerek hayatını kaybetti.

Baba Omarova, eşiyle güneşlenirken oğlunun çocuklar için oluşturulan yüzme havuzuna girdiğini söyledi. Oğlunun bir süre yüzdükten sonra yanına gelerek şişme kolluklarını istediğini anlatan baba Omarova, "Oğluma kollukları odada unuttuğumuzu ve çocuk havuzuna girmesini söyledim. Oğlum çocuk havuzuna giderken sanırım dengesini kaybedip yetişkinler için kullanılan havuza düşmüş. Oğlumu düştükten bir kaç dakika sonra bir Alman turist farketmiş" dedi.

Bu satırları içim acıyarak yazıyorum. Çevresinde yeterli güvenlik önlemi alınmamış tüm su kitleleri (kovadan-olimpik havuzlara, süs havuzlarından okyanuslara kadar) özellikle çocuklarımız açısından büyük tehlike arzetmektedir.

Anneler ve babalar, lütfen çocuklarınızı su kitlelerinin yanında mutlaka gözetim altında bulundurunuz!

İşletmeciler, lütfen su kitleleri çevresinde güvenlik açısından her türlü tedbiri alınız!

1 DAKİKALIK DALGINLIK VEYA İHMALİNİZ CAN KAYBINA VEYA TELAFİSİ MÜMKÜN OLMAYAN SAKATLIKLARA NEDEN OLABİLİR UNUTMAYINIZ!!!,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder